Стаж роботи: 26 років
Посада: учитель
української мови та літератури
Науково-методична
тема: «Забезпечення якісної освіти шляхом
упровадження технології критичного мислення на уроках української мови
та літератури»
Система
роботи: поєднання традиційних методів навчання з інноваційними (інтерактивні
технології; ТКМ, ІКТ, хмарні сервіси: Кугл (інтелект-карти); learningapps; WordArt).
Поширення
досвіду, самоосвіта:
публікації ( 1. “Вивчення творчості П.О.Куліша на уроках української
мови” (адреса публікації http://metodportal.com/node/58362) від 2017-08-05.
2.Конспект уроку “Узагальнено-особові
речення” (адреса публікації http://metodportal.com/node/58361) від 2017-08-05.
3. Тези
науково-дослідницької роботи «Екологічна
тематика в сучасному інформаційному просторі (на прикладі матеріалів УР-1») у
збірнику статей ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції “Освіта,
наука та виробництво: розвиток та перспективи” (Шосткинський інститут Сум ДУ) 19 квітня 2018 року
-
участь у
заходах: міський
семінар директорів ЗНЗ «Формування критичного мислення учнів у форматі
Концепції «Нова українська школа» (дебати «Зоопарки: порятунок
чи в'язниця для тварин?»;
міський семінар учителів
української мови (дебати «Що в майбутньому обере людство: безпеку чи комфорт?»);
- навчання на тренінгу за програмою професійного розвитку вчителів “Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Частина перша, друга”. (Освітня платформа «Критичне мислення (сертифікати www. criticalthinking.expert).
- навчання на тренінгу за програмою професійного розвитку вчителів “Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Частина перша, друга”. (Освітня платформа «Критичне мислення (сертифікати www. criticalthinking.expert).
Комментариев нет:
Отправить комментарий